Uroda Zdrowie

Zdrowa utrata wagi: wejście w ketozę

Dieta ketonowa to bardzo popularna dieta! Istnieje kilka różnych sposobów radzenia sobie z tym, ale ściśle przestrzegana dieta Konscious Keto w połączeniu z recepturami koktajli keto pozwoli Twojemu ciału przejść w tryb ketozy. Innymi słowy, organizm skupi się na rozbijaniu wszystkich rezerw tłuszczu. Co pomoże Ci zmniejszyć nadwagę.

Podstawowym elementem diety ketogenicznej jest naturalna i standardowa procedura zwana ketozą.

Obecnie wiele osób jest zainteresowanych przestrzeganiem diety ketonowej. Forbes zwraca uwagę, że styl życia keto jest sam w sobie obsesyjny. Większość osób na diecie ketonowej ma zwykle mniejszy apetyt i zawsze jest aktywna fizycznie. Dzięki instynktowi użytkownicy diety ketonowej mogą zmniejszyć spożycie kalorii, a to pomoże im zmniejszyć wagę.

Podczas gdy większość osób stosujących dietę ketonową doświadczy utraty wagi w krótkim czasie, proces ten nie wiąże się z żadną magią. Abyś mógł cieszyć się korzyściami płynącymi ze stylu życia keto, musisz wyznaczyć realistyczne cele i pracować nad ich osiągnięciem.

Co to jest keton?

Ketony to rezerwy energii w organizmie; oprócz glukozy. Pamiętaj, że zdrowy organizm musi korzystać z tych dwóch rodzajów źródeł paliwa.

W dawnych czasach żywność była rzadkim produktem. W tamtych czasach ludzie musieli czekać wiele godzin, zanim mogli zlecić towar na zewnątrz poprzez polowanie i zbieractwo. Gdy czekali przez długie godziny, ich organizm przekształci zarezerwowane tłuszcze w ketony, które były głównym źródłem paliwa. Dlatego ci ludzie utrzymywali ketozę bez wiedzy.

Organizm ludzki może przekształcić zarezerwowane tłuszcze w ketony w sytuacji, gdy poziom glukozy spadł. Sytuacje te występują podczas treningu o wysokiej intensywności, na czczo lub podczas stosowania diety ketonowej. Dowiedz się więcej o diecie ketonowej i ketozie od Bodyketosis .

Jakie znaczenie dla organizmu ma ketoza?

Czy istnieje powód, dla którego Twój organizm koncentruje się na przekształcaniu zarezerwowanych tłuszczów w ketony? Jeśli będziesz przestrzegać diety ketonowej, której towarzyszą przepisy na koktajle ketogeniczne, będziesz cieszyć się wieloma zaletami.

Poza tym proces ten sprawi, że twoje ciało będzie miało lepsze funkcje poznawcze i lepszą jasność umysłu. Staniesz się aktywny fizycznie i nie będziesz tak często odczuwać głodu. Ketoza spowoduje spadek poziomu cukru w ​​organizmie, zmniejszając w ten sposób ryzyko zachorowania na cukrzycę.

Dodatkowo ketoza jest korzystna dla skóry, ponieważ poprawia wygląd poprzez redukcję trądziku. Poziom cholesterolu i inne toksyczne tłuszcze w organizmie zostaną wyeliminowane.

Jaka jest rola ketozy w utracie wagi?

Podczas procesu ketozy ketony są wykorzystywane jako główne źródło energii. Przechodząc na dietę Konscious Keto automatycznie zmniejszasz spożycie węglowodanów i zwiększasz spożycie tłuszczu.

Zmniejszony poziom spożycia węglowodanów spowoduje, że organizm uwolni mniej glukozy. Z tego powodu glukoza nie będzie już źródłem paliwa dla Twojego organizmu. Kiedy organizm ma niewystarczającą ilość glukozy, ketony stają się zastępczym źródłem paliwa. Więc twoje ciało rozłoży wszystkie zarezerwowane tłuszcze, aby uwolnić ketony jako źródło paliwa. Podział zarezerwowanych tłuszczów pomoże Ci zmniejszyć wagę.

Krytyczną funkcją diety ketonowej jest umożliwienie organizmowi uwalniania ketonów zamiast glukozy. Istnieje powszechny błąd, który głosi, że tłuszcze zagrażają życiu. Niemniej jednak dieta Konscious Keto zawiera zdrowe tłuszcze, które są łatwo przyswajalne przez wątrobę. Następnie wątroba przekształci tłuszcze w ketony.

Prowadzenie stylu życia keto zmusi Twoje ciało do przystosowania się do spożycia dużej ilości tłuszczu. Gdy organizm dostosuje się do spożycia tłuszczu, ketony staną się głównym źródłem paliwa. To zagwarantuje, że wszystkie nadmiarowe tłuszcze w organizmie zostaną rozłożone, co spowoduje zmniejszenie wagi.

Co jeść i czego unikać na diecie ketonowej

Istnieją cztery rodzaje diet ketonowych i można je dostosować w zależności od codziennej rutyny. Należą do nich standardowe, cykliczne, wysokobiałkowe i standardowe diety ketonowe. We wszystkich czterech typach musisz skupić się na jedzeniu pokarmów, które mają obniżony poziom węglowodanów i wysoki poziom tłuszczów.

Diety ketonowe są naturalne, kompletne i niezwykle pożywne. Typowa dieta ketonowa powinna mieć niską zawartość węglowodanów, wysoką zawartość tłuszczu i umiarkowaną zawartość białka. Standardowe produkty spożywcze przyjazne dla ketogenów obejmują mięso, jagody, orzechy, awokado, oliwki, jajka i ryby.

Kiedy jesteś na diecie ketonowej, dobrze jest stosować suplementy ketonowe. Suplementy spowodują, że Twój organizm szybko dostosuje się do diety ketonowej. Dodatkowo zapobiegają zawrotom głowy i osłabieniu.

Postaraj się sprawdzić przepisy przyjazne dla ketogenów. Przepisy pomogą Ci zaplanować dietę według własnego uznania i systematycznie. Przepisy na smoothie z keto są również znane wśród użytkowników keto na całym świecie.

Upewnij się, że pijesz wystarczającą ilość wody i innych napojów przyjaznych dla ketogenów. Będziesz miał szansę zahamować skutki uboczne diety ketonowej, takie jak odwodnienie i zaparcia.

Ogromnym błędem popełnianym przez większość osób stosujących dietę ketogenną jest unikanie monitorowania spożycia węglowodanów. Na diecie ketonowej dzienne spożycie węglowodanów musi wynosić od 20 do 25 g. Jako dobra dieta ketonowa, musisz monitorować spożycie każdego posiłku przed jedzeniem.

Osoby na diecie ketogenicznej muszą unikać spożywania wszelkiego rodzaju cukrów, takich jak słodkie napoje i słodziki. Ponadto wiele owoców poza jagodami i awokado nie jest dozwolonych w diecie ketonowej.